søndag den 15. november 2009

Mandagsmelankoli 26 oktober

Det var efterhånden blevet lidt for mørkt at tage hen på radioen om aftenen, så værten besluttede sig for at gøre noget ved sagen. Programmet serverede denne aften en stor suppeterrin fyldt med nyheder og historier fra musikkens verden, og det hønsekød der giver alle efterårsdepressioner substans, og som programmet også tidligere har været forfalden til. Nemlig digtoplæsninger.

"man kan krybe sammen med en bog. Man kan prøve at krybe sammen med en som man har kær, hvis man er så heldig. Eller begge dele. Jeg var på biblioteket tidligere, for at hive et par, nærmest flå et par digtsamlinger ned fra hylden..."

Derudover tømmer jeg mit postrum for alt muligt ragelse, og går glip af min yndlings The Cure sang så jeg spiller den igen. Programmet slutter lykkeligt.

Digte af:
Morti Vizki
William Blake
Carsten René Nielsen
Peter-Clement Woetmann

Playliste:
Striving Vines: Too Much Wine
Singvogel: Ude Efter Noget
Saxon: Strong Arm of the Law
The Smiths: That Joke Isn't Funny Anymore
Morrissey: Sister, I'm a Poet
Lungfish: This World
The Brian Jonestown Massacre: Sailor
The Cure: Like Cockatoos
The Cure: Like Cockatoos
Elvis Costello: Pump It Up

Her er programmet:

http://www.megaupload.com/?d=T76QBC9C

Hav et dejligt efterår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar