mandag den 15. november 2010

Mandag 8/11 - hva så, hva sker der for det Health interview?

Denne mandag var det meningen, at programmet skulle stå i Healths tegn, og dreje sig om det interview jeg lavede med John fra bandet i anledning af deres koncert i Århus.

Men ak, jeg GLEMTE interviewet derhjemme! Derfor er det kun tilgængeligt i et direkte download her på bloggen, men jeg håber lytterne downloader det normale program alligevel. Her taler jeg en masse med to piger Yo og Sofie, der sender radio hver tirsdag morgen klokken 8-9.
Vi finder på forslag til hvad deres program skal hedde. Så går de. Senere kommer der flere Radio Girls, denne gang Cecilie og Christina fra En Hat af Frugt. Jeg lyder lidt træt til sidst mens de er inde. Det er fordi jeg har glemt interviewet, og det har været lidt en huttelihut-dag.

Musikken vi spiller i programmet, Captain Ahab og Gold Panda, er blandt andet de bands John anbefalede til radioens lyttere.

Playliste:
The Kinks - Supersonic Rocket Ship
Magnetic Fields - Absolutely Cuckoo
Morrissey - I'm not sorry
Captain Ahab - The End of Irony
Gold Panda - Same Dream China
My Bloody Valentine - I Only Said

Aftenens program:
http://www.megaupload.com/?d=ND4N27ZA

Health Interview:
http://www.megaupload.com/?d=35SC71MS

Hej og tak.
Peter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar